• تـازه هـا
  • آموزش قرآن
  • پربازدید

تهمت هاى رنگارنگ

شرح آیات 3 لغایت 6 سوره مبارکه فرقان

3وَ اتَّخَذُوا مِنْ
بیشتر...

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با

تهمت یهود بر پیغمبر خدا

شرح آیات 93 لغایت 95 سوره مبارکه آل عمران

93- كُلُّ

بیشتر...

شرح نهج البلاغه،خطبه 49،استاد مفسر دکتر محمدعلی

دریافت فایل صوتی

حجم: 23 MB

زمان: 50 دقیقه

بیشتر...

روزى بیدار مى شوند که کار از کار گذشته

شرح آیات 21 لغایت 26 سوره مبارکه فجر

21کَلاّ إِذا دُکَّتِ

بیشتر...

آمار بازدید

-
بازدید امروز
بازدید دیروز
کل بازدیدها
7161
59586
143384602
امروز پنج شنبه, 29 شهریور 1403
اوقات شرعی

جمعی از بانوان مدیر و مربی مؤسسات قرآنی بحرین در اصفهان

تعداد ۲۰ نفر از استادان و مدیران مؤسسات قرآنی و مربیان حوزه‌های علمیه بانوان از کشور بحرین در اصفهان حضور یافتند تا از تجربیات اعضای اتحادیه و مؤسسات قرآنی این استان بهره‌مند شوند.

 
جمعی از بانوان مدیر و مربی مؤسسات قرآنی بحرین به اصفهان آمدندبه گزارش ایکنا، دعوت از این گروه ۲۰ نفره از بانوان مدیر و مربی مؤسسات قرآنی و حوزوی کشور بحرین از سوی مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان به انجام رسیده است.
 
حضور یک هفته‌ای بانوان فعال قرآنی کشور بحرین در اصفهان به منظور بازدید ایشان از مؤسسات قرآنی این استان همچون اهل‌البیت  خمینی‌شهر، بینه، روشندلان، دانشگاه علمی کاربردی مهد قرآن، مرکز رایانه حوزه علمیه و مجمع خیرین قرآنی و سایر مؤسسات است تا در نشست‌ها و سایر برنامه‌های قرآنی آنها شرکت کنند.
 
از جمله برنامه‌هایی که این گروه از کشور بحرین در آن شرکت کردند، کارگاه حفظ جزء ۳۰ ویژه کودکان دبستانی است. این کارگاه ۱۷ شهریور از سوی مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی استان برگزار شد و او ایده‌ها و راهکارهای توسعه آموزش قرآن کریم به ویژه مقطع دانش‌آموزان ابتدایی را ارائه داد.
 
در این کارگاه علی فضیلتی؛ مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان ضمن معرفی بخش‌های مختلف این مجمع و کارهایی که در حال انجام آنها هستند، به بیان تجربیات چندین‌ساله این مؤسسه خیریه در زمینه آموزش و توانمند‌سازی مربیان قرآنی پرداخت و همچنین توضیحاتی پیرامون راهکارهای مؤثر در توسعه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی  استان اصفهان و  کشور بحرین ارائه داد.
 
 
 
 

aparat aparat telegram instagram این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید instagram instagram

فروشگاه و معرفی آثار استاد دکترمحمد علی انصاری