• تـازه هـا
  • آموزش قرآن
  • پربازدید

چراغ هدایت(پیرامون امام حسین علیه السلام)،مرحوم

دریافت فایل صوتی

حجم: 2 MB

زمان: 25 دقیقه

بیشتر...

در آستان صحیفه سجادیه

مقدمه
«صحيفه سجاديه»، ‌از‌ زمان طلوع ‌در‌ آسمان علم ‌و‌

بیشتر...

باز هم عظمت قرآن

شرح آیات 1 لغایت 5 سوره مبارکه فصلت

1حم

2تَنْزِیلٌ مِنَ

بیشتر...

برنیامدن اندیشه‏، از عهده ‏ى وصف خدا

صحیفه سجادیه - دعای شماره ۱ - فراز ۲

الَّذِي قَصُرَتْ عَنْ

بیشتر...

خطبه دویست و ده، بخش سوم

 

وَ رَجُلٌ سَمِعَ مِنْ رَسُولِ اللّهِ شَیْئاً لَمْ

بیشتر...

آمار بازدید

-
بازدید امروز
بازدید دیروز
کل بازدیدها
40776
53371
143854147
امروز پنج شنبه, 03 آبان 1403
اوقات شرعی

قدردانی از حافظان قرآن مؤسسه الهادی هرمزگان

طی مراسمی با حضور مدیر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان هرمزگان از ۶۰ حافظ اجزای قرآن و دو حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.

به گزارش ایکنا، نخستین جشن حفاظ مؤسسه تخصصی الهادی شعبه بندرعباس با حضور عماد ناصری، مشاور قرآنی استاندار هرمزگان و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان برگزار شد که طی آن از ۶۰ حافظ اجزای مختلف و دو حافظ کل قرآن تجلیل شد.

عماد ناصری با اعلام این خبر گفت: شعبه بندرعباس مؤسسه تخصصی الهادی که مرجع آن در استان فارس قرار دارد و وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان است، این دوره تخصصی حفظ قرآن را برگزار می‌کند که طی مراسمی از حفاظ نخستین دوره با اهدای لوح، تجلیل و همچنین گواهینامه حضور به آنان اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۶۰ حافظ اجزای مختلف قرآن و دو حافظ کل مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین مقرر شد از آنجا که مصاحبه از داوطلبان دوره جدید این مؤسسه صورت گرفته است، به زودی این عده، فرایند حفظ قرآن را در چهارمین سال تحفیظی این مؤسسه آغاز کنند.

مدیر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در دوره جدید سال تحفیظی این مؤسسه ۱۱۰ نفر است، گفت: این دوره چهارمین سال حفظ قرآن در این مؤسسه است که به زودی آغاز به کار می‌کند.

aparat aparat telegram instagram این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید instagram instagram

فروشگاه و معرفی آثار استاد دکترمحمد علی انصاری